Richtlijnen
- Na de afspraak stuur ik je een betaalverzoek die je binnen 48 uur na de afspraak op mijn rekening kunt storten. Of (vanuit het buitenland) kun je het bedrag na de afspraak op mijn rekening storten.
- Bij verhindering verzoek ik je dit zo spoedig mogelijk door te geven.Met voorkeur voor via Whatsapp of via een voicemailbericht, tel. 06-49088912. Gebeurd dit binnen 48 uur voor de afspraak ben ik genoodzaakt, omdat ik de voor jou gereserveerde tijd niet meer opgevuld krijgt met een andere afspraak, de helft van het afspraakbedrag in rekening te brengen,
- Dossiervorming: Je gegevens worden opgenomen in mijn cliëntendossier. Dit dossier wordt 15 jaar bewaard, zodat bij een eventuele volgende aanmelding daarop kan worden teruggegrepen. Het dossier wordt op zodanige wijze bewaard dat alleen ik tot de gegevens toegang heb.
- Beroepsgeheim: Voor mij als coach geldt een beroepsgeheim.
- Klachtenprocedure: Met ingang van 2017 is een nieuwe klachten- en geschillenregeling van kracht in het kader van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz). Wanneer je bij ontevredenheid of klacht er met mij niet uitkomt, heeft de wet bepaald dat je je klacht kunt indienen bij een klachtencommissie. Ik ben daarvoor aangesloten bij Klachtenportaal.
- Volgens de privacywetgeving die 25 mei 2018 is ingegaan houd ik me aan deze wetgeving.